Inici > Activitats > Debat "disseny per al turisme" influència en les empreses d'allotjament i restauració a Catalunya


Debat "disseny per al turisme" influència en les empreses d'allotjament i restauració a Catalunya

 

El passat dilluns 30 de gener va tenir lloc el debat "disseny per el turisme", una trobada en la que es va discutir sobre el disseny i la seva influència en les empreses d'allotjament i restauració de Catalunya. 

Marian Muro, directora general de Turisme de Catalunya, Jordi Clos, president del Gremi d’Hotels de Barcelona i Miquel Espinet, president del FAD, van obrir el debat «Disseny per al turisme. La presència del disseny en els establiments d’allotjament i restauració a Catalunya».

Xavier Fina, director general d'ICC Consultors, va presentar els resultats de l’estudi elaborat per l’Observatori del Disseny del FAD.

Finalment es van presentar alguns casos d'èxit: Oriol Rovira (Sagàs), Joan Roca (Celler de Can Roca), Àlex i Bibiana Serra (Gat Rooms) i Guillermo Arquer (Hostal Empúries)

PODEU ESCOLTAR A L'AUDIO DEL ACTE AQUI: 

 

http://fad.cat/app/webroot/files/activitydocs/dissenyturisme/

 

Data: Dilluns 30 de gener
Hora: de 9.30 a 10.30 hores
Lloc: Fàbrica Moritz Barcelona, Ronda Sant Antoni, 41. Barcelona 
Organitza: FAD i el Gremi d'Hotels de Barcelona
Amb el suport de: Generalitat de Catalunya i Moritz

Enviant...
El correu electrònic s'ha enviat correctament