ADG FAD, Chill Laus, Disseny general / Diseño general, Exposició / Exposición, Festa / Fiesta, Laus, Premis / Premios

Barcelona Design Festival

[cat] Després de l’èxitosa edició de l’any, passat torna el festival de disseny de Barcelona que uneix el FADfest (del 26 de juny al 12 de juliol) i la Barcelona Desing Week (de l’1 al 5 d’octubre) organitzats pel FAD i el BCD respectivament, més altres activitats que es desenvoluparan durant l’estiu. Com a l’edició anterior el Barcelona Design Festival te l’objectiu d’apropar el disseny a la ciutadania i crear sinergies entre els professionals del disseny i entre aquests i les empreses, per fer-los visibles internacionalment. A www.barcelonadesignfestival.com hi trobareu més informació i tota la programació. Per ara us comento que el 26 de juny es farà l’acte d’inauguració obrint al public la FADExpo. El millor disseny de l’any on seran exposades totes les peces seleccionades dels diferents premis que s’atorguen des del FAD. Al dia següent tindrem el Gran Chill Laus, que ja us en informaré més endavant. Evidentment durant les dues setmanes del FADfest s’aniran fent les diferents entregues de premis, com els Laus de disseny gràfic i comunicació visual que es farà el dia 5 de juliol. Com a novetat aquest any s’ha organitzat un congrés que tracta un tema transversal per a totes les disciplines del disseny, Congrés Disseny Obert – Creativitat Compartida. De la Barcelona Design Week us destaco el MID Mercat d’Idees de Disseny, on es posen en contacte creadors i emprenedors. També us vull destacar el cicle de Disseny i Cinema que es farà a la nova Filmoteca de Catalunya.

Esperem que gaudiu d’un estiu ple de disseny.

[es] Tras la exitosa edición del año pasado, vuelve el festival de diseño de Barcelona que une el FADfest (del 26 de junio al 12 de julio) y la Barcelona Design Week (del 1 al 5 de octubre ) organizados por el FAD y el BCD respectivamente, más otras actividades que se desarrollarán durante el verano. Como la edición anterior el Barcelona Design Festival tiene el objetivo de acercar el diseño a la ciudadanía y crear sinergias entre los profesionales del diseño y entre éstos y las empresas, para hacerlos visibles internacionalmente. En www.barcelonadesignfestival.com encontraréis más información y toda la programación. Por ahora os comento que el 26 de junio se hará el acto de inauguración abriendo al público la FADExpo. El mejor diseño del año donde serán expuestas todas las piezas seleccionadas de los diferentes premios que se otorgan desde el FAD. Al día siguiente tendremos el Gran Chill Laus, que ya os informaré más adelante. Evidentemente durante las dos semanas del FADfest se harán las diferentes entregas de premios, como los Laus de diseño gráfico y comunicación visual que se celebrará el día 5 de julio. Como novedad este año se ha organizado un congreso que trata un tema transversal para todas las disciplinas del diseño, Congreso Diseño Abierto – Creatividad Compartida. De la Barcelona Design Week os destaco el MID Mercado de Ideas de Diseño, donde se ponen en contacto creadores y emprendedores. También quiero destacar el ciclo de Diseño y Cine que se celebrará en la nueva Filmoteca de Catalunya.

Esperamos que disfrutéis de un verano lleno de diseño.

speak up

Add your comment below, or trackback from your own site.

Subscribe to these comments.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*Required Fields