Descobreix al nostre IG Live alguns dels projectes que s’estan desenvolupant per fer front al COVID-19 de la mà de dissenyadors industrials.
Gràcies al gran èxit i acollida de l’activitat ADI Making Of … Disseny d’emergència, hem decidit ampliar l’activitat amb noves presentacions.
A causa dels alarmants nivells de propagació del virus, el passat dimecres 11 de març, l’organització Mundial de la Salut declarà com a Pandèmia el COVID-19. Una crisi sobrevinguda que està col·lapsant els sistemes sanitaris que s’han vist obligats a fer una crida a la solidaritat per a la fabricació domèstica de material sanitari amb el qual combatre la malaltia.
A l’ADI-FAD hem volgut conèixer de primera mà alguns d’aquests projectes, que s’estan desenvolupant de la mà dissenyadors industrials i equips interdisciplinaris, en un ADI Making Of… en format Instagram Live que dividirem en tres sessions i en diferents dies.
Quatre noves ponències, unides per un eix temàtic comú: el disseny d’emergència, a càrrec del dissenyador o responsable del producte i d’un moderador de l’ADI-FAD. Finalment tindrem una ronda de preguntes oberta a tots els oients.
Calendari:
21 d’abril a les 17.00 h
Presentació a càrrec de Maria Visa, Gerent de MTS Tech, parlarà del projecte «MTS uvc», un robot dissenyat per a la desinfecció de cèl·lules bacterianes i virals en espais, aplicant els UV-C en moviment.
23 d’abril a les 17.00 h
Presentació a càrrec de Pau Sarsanedas, CEO de GPA INNOVA, ens parlarà del dispositiu per a la ventilació «RESPIRA», que monitoritza els paràmetres necessaris per a atendre la respiració humana.
28 d’abril a les 17.00 h
Presentació a càrrec de Carme Comellas, EPIs producer de BLS Iberia. Una jornada tècnica enfocada a conèixer millor filtres i màscares ja homologades, sector en el que opera l’empresa.
30 d’abril a les 17.00 h
Presentació a càrrec d’Ignasi Plaza, CEO de Protofy i cap d’enginyeria de OxyGEN, ens parlarà de tot el procés que hi ha darrere del projecte de respirador d’emergència per a la crisi del COVID-19 aprovat per la AEMPS.